10 Ekim 2011 Pazartesi

Ice Cream Sandwich'in Tanıtım Tarihi Ertelendi


Daha bir önceki haberde Android'in yeni versiyonu olan Ice Cream Sandwich'in bu hafta salı günü tanıtılacağını yazmışken şimdi bu haberi yazmak benim için gerçekten üzücü. San Diego'da düzenlenecek Samsung etkinliğinde tanıtılmasını beklediğimiz yazılımın tanıtım tarihinin ertelendiği Samsung ve Google yetkilileri tarafından açıklandı.

Herkesin merakla beklediği Ice Cream Sandwich, telefonlarda kullandığımız Gingerbread ve tabletlerdeki Honeycomb versiyonlarını tek yazılımda bir araya getirip hem tablet hem telefonlarda çalışacak.

Samsung ve Google yetkilileri bu zamanın yeni ürünleri sunmak için doğru olmadığına karar verdiklerini açıkladı. Bu ertelemenin Steve Jobs'un ölümüyle ilgili olduğu da konuşulanlar arasında.

Yapacak fazla bir şey yok. Yine yetkili ağızlardan tanıtım ve piyasaya çıkış tarihiyle ilgili bir açıklama bekleyeceğiz. Bu bekleme esnasında en azından biraz oyalanıp neye benzediğini görmeniz için sizi Ice Cream Sandwich'in basına sızan videolarından biri ile baş başa bırakıyorum...,


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder